MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL isi completează portofoliul de vânzări media cu publicatiile: Catavencii, AutoExpert, Auto Expert Flote, Yacht Expert , precum și EuropeanLife Magazine

Agenţia MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL îşi completează portofoliul de vânzări media cu publicațiile naţionale: Caţavencii, AutoExpert, AutoExpert Flote, Yacht Expert, precum și cu publicația internațională EuropeanLife Magazine.

MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL reprezintă în exclusivitate segmentul de vânzări de publicitate, dezvoltând strategii şi pachete de promovare pentru clienţi direcţi şi agenţii de publicitate, pornind de la elementele diferențiatoare ale fiecărei publicații:

Caţavencii este cel mai “tânăr” și în același timp cel mai important săptămânal de satiră din România – brandul de referință numărul 1 în domeniu.

AutoExpert este singura revistă lunară de automobile editată de o companie independentă, având un concept 100% românesc.

AutoExpert Flote este singura revistă auto românească dedicată 100% companiilor.

Yacht Expert este publicația premium a unui domeniu exclusivist și inedit, care prezintă informații actuale despre ultimele modele de yacht-uri și tehnică nautică, precum și teste cu ambarcațiuni.

EuropeanLife Magazine este o revistă de lux care va apărea pe piaţa din Europa în format tipărit și digital, o platformă multimedia unde branduri europene de lux, antreprenori şi designeri se întâlnesc și se prezintă unor noi piețe şi oportunităţi.

Echipa de vânzări MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL este formată din: Voichiţa Todor, Ramona Sirota, Dana Fronie, Irina Ionescu și Lorena Zurbagiu. MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL este o agenție de publicitate full service ce propune clienților soluții integrate de business consultancy: start-up, consultanţă juridică, fiscală, de marketing şi vânzări, advertising, research, evenimente speciale şi PR.

MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL activează de zece ani pe piaţa din România pentru clienţi locali şi internaţionali, sub coordonarea acţionarului majoritar, Mihai Craiu.

Printre proiectele MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL se numără: Centura de Aur – turneu internaţional de box (2013), meciul amical FC Barcelona – FC Dinamo Bucureşti (2012), evenimentele organizate sub patronajul BNR – ”The European Union after The Sovereign Debt Crisis” (2011) și ”Clubul de la Roma – 20 de ani in Romania” (2013) – Invitat special: Vicontele Étienne Davignon, Presşdintele Clubului Bilderberg, lansarea cotidianului ”Puterea” (2010) în prezența lui Mihail Gorbaciov – fostul Președinte al Uniunii Sovietice, ș.a. Grupul de companii MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL deţine următoarele branduri: myFragrance.ro – boutique premium ce introduce în exclusivitate în piața de parfumuri şi cosmetice din România branduri de nişă cu renume mondial. Dobrogea TV – singurul post regional de știri special creat pentru zonele Constanța și Tulcea. Școala de Televiziune Tudor Vornicu – proiect unic în Europa care își propune să pregătească profesioniști în televiziune.

Tagged , , , , , , , , , ,