Banca Transilvania intareste mesajul sau pentru clienti, de a fi responsabili, pentru sanatatea lor si a celorlalti, de a veni la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online. Desi am trecut de la starea de urgenta la starea de alerta, lupta impotriva COVID-19 continua, iar masurile de preventie ne ajuta sa scurtam perioada de revenire la normalitate.
- Mentinem standardele de siguranta:
- Persoanele care vin la bancatrebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte: in unitate, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati BT; la intrarea in agentie/sucursala BT este obligatorie atat purtarea mastii, cat si dezinfectarea mainilor; distanta dintre clienti, respectiv clienti – angajati trebuie sa fie de minim 2 m;
- Colegii nostri poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja pe ceilalti.
Peste 400 de sucursale si agentii BT sunt deschise:
- Programul este de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 si 13.30 avem pauza pentru dezinfectare;
- Detalii despre adresele sediilor bancii pot fi consultate aici.
- Produsele si serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unitatilor bancii, insa incurajam, in continuare, bankingul de la distanta:
- Solutiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help– de la banking prin telefon, chatboti (asistenti virtuali), la bancomatele multifunctionale.
- Timpul de asteptare la call center, prezentat pe siteul bancii:
- Persoanele care doresc sa apeleze pentru asistenta la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de asteptare. Alternativa este emailul, [email protected]
- Cum se poate afla stadiul cererii amanarii ratelor:
- Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul bancii, in homepage, prin aplicatia BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, [email protected]);
- Pentru cei care doresc sa afle dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor pot accesa acest simulator.