La începutul verii, se anunţă o explozie de culoare pe faţada istoricei clădiri, “Casa cu Lei”, aflată în proprietatea Agenţiei de publicitate Media Consulta Internaţional, situată în Piaţa Latină, la intrarea pe Strada Lipscani | Saptamana Financiara

1

„Casa cu Lei”, datând de la începutul secolului al XX-lea, este situată într-o zonă arhitecturală cu o valoare deosebită din Centrul Vechi al Bucureştiului, în Piaţa Latină, la intrarea din Bulevardul I.C. Brătianu pe Strada Lipscani.

În anul 2009, „Casa cu Lei” a fost renovată şi consolidată conform tuturor normelor de protecţie antiseismică, în vigoare. Aici îşi au sediul Agenţia de publicitate Media Consulta Internaţional (http://www.mediaconsulta.co.uk/) şi redacţia publicaţiei economice, Săptămâna Financiară (https://www.sfin.ro/).

Începând din luna iulie, 2019, „bătrânul edificiu” va primi o nouă înfăţişare, high tech, prin transformarea ferestrelor originale în multimedia screen-uri, de ultimă generaţie. Imaginile care vor fi proiectate pe noua faţadă multimedia vor aduce o adevărată explozie de culoare în Piaţa Latină, la intrarea pe Lipscani, celebra stradă a negustorilor de altădată, care a devenit, în ultimii ani, punctul cel mai fierbinte al petrecerilor din Bucureşti (http://www.mediaconsulta.co.uk/media-wall)

Faţada multimedia este interactivă şi oferă posibilitatea de actualizare, în timp real, a spot-urilor şi mesajelor clienților agenţiilor de publicitate. Va economisi timp și bani, aducând un plus major de relevanța, din punct de vedere contextual.

Sunt mulţi cei care presupun că o animaţie sau un video clip aduc, în mod automat, plusul de valoare dorit. Puterea noului mediu de promovare, propus, nu constă neapărat în expunerea de mesaje video, ci mai degrabă în schimbarea ritmică, alertă, a informațiilor esenţiale. Exemplele pot fi multiple… Dacă ratele dobânzilor bancare cresc sau scad, anunțurile pot fi actualizate în timp real. Dacă un brand doreşte să anunţe un preț special, pentru o singură zi, acesta poate ajunge instantaneu la client sau dacă este o zi fierbinte, companiile de înghețată, bere sau băuturi răcoritoare pot posta anunțuri care le vor mări volumele de vânzări. De asemenea, faţada multimedia va permite agențiilor de publicitate să comunice în mod relevant avantajele produselor pe care le promovează, simultan sau în diferite momente ale zilei.

Beneficiile unor ecrane digitale, conectate sunt multiple. Se poate adăuga interactivitate, mesageria poate fi actualizată în timp real iar mesajul poate fi reutilizat și în alte formate digitale.

În acest moment, proiectul de faţadă multimedia, NEXNOVO (http://www.nexnovo.com/), înregistrează succes după succes, răspândindu-se rapid în întreaga lume, ales fiind de numeroase branduri internaționale, pentru valoarea adăugată pe care o poate aduce mărcii prin promovarea directă a produselor.

Media Consulta Internaţional implementează, în România, primul sistem NEXNOVO și deține exclusivitate pentru vânzarea de publicitate pe acest tip de tehnologie al cărei suport tehnic, de instalare şi mentenanţă, este asigurat de compania MGT Educational.

Iată câteva exemple relevante de implementare a acestei tehnologii în Europa:

Olanda: https://www.youtube.com/watch?v=88ckyeORjv8

Finlanda: https://www.youtube.com/watch?v=ReR90HyYHow

Germania: https://www.youtube.com/watch?v=ejFM4cLKzuA

Germania: https://www.youtube.com/watch?v=Xoz4EzHC5AM

Germania: https://www.youtube.com/watch?v=Ns3xI0F6eUw

Franţa: https://www.youtube.com/watch?v=CkJEjpCBz6M

Mai multe detalii găsiţi pe site-ul oficial al producătorului: http://www.nexnovo.com/ledtoumingpingcase/index.html

„Casa cu Lei” oferă sistemului NEXNOVO o poziționare premium, în centrul Bucureștiului, expunând mesajul clientului chiar la poarta de intrare în zona Centrului Vechi, unde traficul pietonal este extrem de mare, pe tot parcursul anului.

Faţada multimedia poate rula un spot de 10 secunde, într-o buclă de 10 minute. Aceasta înseamnă un număr de 102 difuzări pe durata a 24 de ore. Astfel, într-o lună, spotul va ajunge la un număr de peste 3.000 de difuzări. Capacitatea totală a faţadei multimedia este de peste 180.000 de spoturi, difuzate, pe lună.

În funcție de strategia clientului, faţada multimedia poate fi închiriata şi exclusiv, pentru 24 de ore, existând, din punct de vedere tehnic, posibilitatea ca fiecare spot să conţină un mesaj diferit.

Faţada multimedia va deschide o nouă linie de business pe care, Agenţia de Publicitate Media Consulta Internaţional o va pune la dispoziţia clienţilor săi. În acest sens. Dl. Mihai Craiu, CEO, Media Consulta Internaţional, a declarat: “Sistemul NEXNOVO reprezintă o premieră pe piaţa de profil din România. În curând, Media Consulta Internaţional va pune acest sistem la dispoziţia tuturor companiilor şi agenţiilor de publicitate, din Bucureşti şi nu numai. Dorim ca prin acest vehicul de promovare, ultramodern, să aducem un plus de vizibilitate atât companiilor cât şi produselor pe care acestea le comercializează. Nu în ultimul rând, dorim să aducem un plus de culoare Centrului Vechi al Capitalei, aflat într-o continuă schimbare şi dezvoltare. Ne pasă, suntem alături de clienţii noştri şi dorim să contribuim, activ, la frumuseţea oraşului.”

Vă invităm, începând cu data de 01.07.2019, la sediul Media Consulta Internaţional din Strada Lipscani, nr.79, Sector 3, Bucureşti, să explorăm împreună toate posibilităţile pe care ni le pune la dispoziţie inovatorul sistem multimedia, NEXNOVO.

Pentru mai multe detalii ne puteţi contacta prin e-mail, la adresa [email protected] .

MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL

Tagged , , ,