Sursa: Sfin.ro
Un articol de exceptie al lui Iulian Anghel in Ziarul Financiar. Se aplica celor care au ales ca imbecilii bigudiuri si pitiponceli la primaria Bucuresti. Nu am nimic cu femeile manager. Cand ele exista. Cand n-au falimentat intreprinderi in trecutul lor privat ca sa vina apoi in prezentul socialist sa ne arate management si administratie.
Cand propui gratuitati pe care le platim mai greu decat am plati integral. Cand experienta e zero si tupeul maxim.
Cand ceea ce te recomanda e postura de partener de viata al unui primar puternic si harsit, recomandat de componenta politica si NU de expertiza manageriala, pertinenta administrativa sau proven track of private business record.
Cine alege prost,traieste prost.
Sa traiti bine !
În 2014 RATB (regia de transport de suprafaţa la Bucureşti) a înregistrat 786 de milioane de călătorii (nu ştiu exact cum s-a ajuns la această cifră oficiala, din cauză că regia nu emite titluri de calătorie pentru cei 500.000 de pensionari din Bucureşti şi nu există obligaţia ca abonamentele să fie validate la urcare; este vorba despre o estimare, cu siguranţă, dar una relevantă). Din bilete şi abonamente, RATB a strâns în 2014 181 de milioane de lei. Aşadar, câştigul RATB este, în medie, de 2 bani (0,23, lei mai precis) de la fiecare om care urca într-un autobuz, tramvai, troleibuz, indiferent pe ce distanţă merge el. Doi bani pe călătorie, iar afacerea asta e încă în picioare? Cum e posibil?
În 2014, anul nostru de referinţă, subvenţia pentru RATB din partea Primăriei generale a Municipiului Bucureşti a fost de 500 de milioane de lei, cu 100 de milioane de lei mai mult decât în 2014 (în 2015 a fost de 505 mil. lei). În 2014, prin urmare, RATB, a câştigat, din vânzarea de titluri de călătorie, 25% din cheltuielile sale totale. Restul de 75% din bani i-a dat primăria.
Cititi articolul pe Zf.ro